



Projekt Foodcourt Bratislava predstavuje ukážku toho, ako môžu aj komerčné priestory pôsobiť harmonicky a elegantne.
V spolupráci s Eurovea vznikol priestor, ktorý kombinuje praktické riešenia tienenia s estetickým dizajnom.
Použité boli rímske rolety a textílie Casamance, ktoré dodávajú interiéru príjemnú atmosféru a vizuálnu jednotu.
Rímske rolety patria medzi obľúbené interiérové prvky v moderných verejných aj súkromných priestoroch.
Ich výhodou je variabilita, možnosť úplného aj polovičného tienenia a estetický vzhľad bez rušivých prvkov.
V prípade Foodcourtu Bratislava boli rolety prispôsobené veľkým preskleným plochám, čo umožnilo regulovať množstvo svetla a zároveň zachovať otvorenosť priestoru.
Použitý textil Casamance prináša do projektu prvok jemnosti a elegancie, ktorý zjemňuje architektonické línie priestoru.
Casamance je značka známa svojou kvalitou, odolnosťou a nadčasovými vzormi, ktoré dokážu doplniť aj moderný minimalistický interiér.
V kombinácii s rímskymi roletami vytvára harmonický celok, ktorý pôsobí príjemne a útulne aj vo frekventovanom prostredí nákupného centra.
Realizáciu zabezpečil tím Horus Trade s dôrazom na kvalitu spracovania, funkčnosť a dizajnovú kontinuitu celého priestoru.
Použité produkty: rímske rolety, textil / Casamance
Spolupráca: Eurovea
Rok realizácie: 2018
© 2025 Horus Trade s.r.o. | Všetky práva vyhradené | Cookie nastavenia